Kaixo Juanita!!

Zelan zaude? Ni hemen ondotxo bizi naiz eta nire neska lagunarekin pozik bizi naiz. Duela gutxi liburu on bat irakurri dut, eta irakur dezazun liburuaren gaia azalduko dizut

Estepan menduian bizi den gizon ero bat da, eta bere ama hiltzen duenez eta eskizofrenikoa denez, eroetxera eramaten dute. Berak eroetxeari Etze Zuria deitzen dio eta bere ama hiltzeagatik saria dela uste du. Baina bertan mediku txakurra bizi da, eroen arazo guztiak elektroshoch-en bidez konpontzen duena. Bertan erizainak bere kontra daudela pentsatzen du eta ero guztiak altxatzen ditu matxinada batean mediku eta erizainen kontra. Jende guztia hil egiten da, bera izan ezik, baina polizia joaten denean mediku baten arropa hartu eta hartzat hartzen dute. Azkenean erizaintzat geratzen da erietxe horretan. Estepan emakume itsusi baten laguna egiten da, Marisa deiturikoa, baina matxinada egitean akabatu egiten du hura ere eskaileretatik botata, bere aita hil zuen bezalaxe.

Liburua gustokoa izan dut, zeren eta oso lasaia da eta liburuak letra handia duenez errezagoa da. Arazo bakarra da hasieran ez dakizula zein den istoriaren haria, baina pixkanaka ulertu egiten da. Nire ustez, gustokoa izango duzu oso korapilatsua eta bira handikoa baita.

Beno ba liburua erostea aholkatzen dizut. Muxu bat etxekoen partez.

Besarkada handi bat laster arte!

Kevin